En ny kundportal har tagits fram för LR:s räkning och kommer att allteftersom göras tillgänglig för våra kunder. Portalen, som är framtagen och hanteras i samarbete med Accountec Byråportal, kan hjälpa oss att effektivisera arbetet ytterligare.

– Den nya kundportalen stärker tjänsterna vi erbjuder våra kunder – och innebär fördelar även för byråerna, konstaterar Martin Johansson, VD på LR Revison & Redovisning Sverige. LR ligger i framkant när det gäller digitala lösningar i vår bransch och den nya kundportalen är ett bra exempel på just det.

Allt i ett, och GDPR-säkrat

Portalen ger möjlighet till kundkommunikation och dokumentdelning på ett GDPR-säkrat sätt. Att hantera signeringar av olika typer av dokument, och enkelt och tidsbesparande onboarda våra kunder i plattformen och i anslutna integrerade system.

För kund blir den viktigaste förändringen underlättad kommunikation med byrån. Det blir enklare att dela dokument och få tillgång till rapporter. Det går att skicka in kvitton och kommentarer, och kunden kan komma vidare till sina övriga program via integrationerna som ligger i lösningen. Och allt är samlat på ett ställe.

Från januari finns den tillgänglig som app vilket stärker tillgängligheten ytterligare.